Υπάρχει ένα ερώτημα
τι συμβαίνει και δεν τελειώνει καμία δουλειά
Εν μέρη γνωστή από μισολογα η σημάδια που ανέβηκαν στα φόρουμ
Η στην φάτσα
Θέλω να μου πείτε την άποψη σας που χωλαίνει το θέμα???
-
Ερώτηση??????????????????
Όταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Ερώτηση??????????????????
@panasss Συγνώμη ανέβηκε σε ενότητα που δεν θα μπορούσατε να σχολιάσετε και να πείτε τις απόψεις σας
τωρα ειναι στην σωστηΌταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Ερώτηση??????????????????
Το πιθανότερο είναι να έχουν βγει σε άγνωστο χρόνο... Δυστυχώς δεν υπάρχει βραβείο για τον δεύτερο... Έχει τύχει να ψάξω 1-2 δουλειές που άφησαν πίσω άτομα που φύγανε σε κομμουνιστικά καθεστώτα. Οι δουλειές είναι γνήσιες, με ιδιόχειρα σημειώματα που βρέθηκαν από συγγενή μου τις δεκαετίες 80-90 σε ανακαινίσεις παλαιών σπιτιών.. Τα κομμάτια από 1000 μέχρι 2000. Το βάθος κοντά στο γόνατο .... Αν και αυτοί που τα έκρυψαν δεν γύρισαν στην Ελλάδα, αν και τα παιδιά τους δεν πλούτισαν, τις δουλειές δεν μπόρεσα να τις βγάλω ..... Πιθανόν υπήρξε κάποιος περισσότερο τυχερός....
-
Ερώτηση??????????????????
Ο/Η @ΑΝΔΡΕΑΣ είπε στο Ερώτηση??????????????????:
-Πρώτον δεν υπάρχει δουλειά
-Μετά πάμε στα γνωστά ελλειπής εξοπλισμός
-Μέτριοι η κακοί χειριστές
-Παρέα ότι να ναι
-Κακή τύχη - ήρθαμε δεύτεροι όπως λέει κ ο φίλος παραπάνω- σημείο που δεν χωράνε περαιτέρω ενέργειες
Το κακό ξεκινάει όταν ξέρει κάποιος πάνω από μιά δουλειά.
""Αντε η άλλη είναι ευκολότερη"""""""" -
Ερώτηση??????????????????
Ο/Η @panasss είπε στο Ερώτηση??????????????????:
Υπάρχει ένα ερώτημα
τι συμβαίνει και δεν τελειώνει καμία δουλειά
Εν μέρη γνωστή από μισολογα η σημάδια που ανέβηκαν στα φόρουμ
Η στην φάτσα
Θέλω να μου πείτε την άποψη σας που χωλαίνει το θέμα???Πως να βγει μια δουλειά όταν οι έχοντες την πληροφορία λένε πάντα τα μισά αποκρυπτοντας στοιχεία και βασικές πληροφορίες για την εκάστοτε περίπτωση.. δε γίνεται να θες σωστή συνεργασία και να μην είσαι σωστός άνοιξε όλα τα "φύλλα σου" στο τραπέζι και μην κρατάς άσσους στο μανίκι.. όταν το καταλάβουμε αυτό και το αλλάξουμε τότε θα είμαστε σε καλό δρόμο
-
Ερώτηση??????????????????
Ο/Η @xristos77 είπε στο Ερώτηση??????????????????:
Πως να βγει μια δουλειά όταν οι έχοντες την πληροφορία λένε πάντα τα μισά αποκρυπτοντας στοιχεία και βασικές πληροφορίες για την εκάστοτε περίπτωση.. δε γίνεται να θες σωστή συνεργασία και να μην είσαι σωστός άνοιξε όλα τα "φύλλα σου" στο τραπέζι και μην κρατάς άσσους στο μανίκι.. όταν το καταλάβουμε αυτό και το αλλάξουμε τότε θα είμαστε σε καλό δρόμο_
==================================================
Έτσι ακριβώς έπιασες τον παλμό της ερώτησης
Αν δεν συνειδητοποιήσουν ότι το άθλημα είναι ομαδικό και δεν υπάρξει
Εμπιστοσύνη μεταξύ της ομάδας δουλειά δεν θα βγει ποτέ
Τώρα δικαιολογίες εγω βάζω τα περισσότερα γιατί εχω την πληροφορία
Η εγω βάζω τα μηχανήματα κλπ
Η η προσφορά σου είναι μια λέξη και ζητάς τα ίδια με εμάς που τρέχουμε?
Ναι μα είναι το κλειδί και χωρίς αυτό δεν ………….!!!
Για αυτό μαζωχτείτε και οργανωθείτε για να μην περνούν άσκοπα τα χρονιαΌταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Ερώτηση??????????????????
Ο/Η @panasss είπε στο Ερώτηση??????????????????:
Ο/Η @xristos77 είπε στο Ερώτηση??????????????????:
Πως να βγει μια δουλειά όταν οι έχοντες την πληροφορία λένε πάντα τα μισά αποκρυπτοντας στοιχεία και βασικές πληροφορίες για την εκάστοτε περίπτωση.. δε γίνεται να θες σωστή συνεργασία και να μην είσαι σωστός άνοιξε όλα τα "φύλλα σου" στο τραπέζι και μην κρατάς άσσους στο μανίκι.. όταν το καταλάβουμε αυτό και το αλλάξουμε τότε θα είμαστε σε καλό δρόμο_
==================================================
Έτσι ακριβώς έπιασες τον παλμό της ερώτησης
Αν δεν συνειδητοποιήσουν ότι το άθλημα είναι ομαδικό και δεν υπάρξει
Εμπιστοσύνη μεταξύ της ομάδας δουλειά δεν θα βγει ποτέ
Τώρα δικαιολογίες εγω βάζω τα περισσότερα γιατί εχω την πληροφορία
Η εγω βάζω τα μηχανήματα κλπ
Η η προσφορά σου είναι μια λέξη και ζητάς τα ίδια με εμάς που τρέχουμε?
Ναι μα είναι το κλειδί και χωρίς αυτό δεν ………….!!!
Για αυτό μαζωχτείτε και οργανωθείτε για να μην περνούν άσκοπα τα χρονιαΔυστυχώς άσκοπα θα περνούν δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά εγώ προσωπικά βλέπω ότι όσες φορές έκατσα στο τραπέζι για να συζητήσω για κάποια πιθανή επί τοπία έρευνα πάντα θα υπήρχαν μυστικά ορισμένες φορές υο έλεγαν φορά παρτίδα ότι δε σου λέω το μέρος αν συμφωνήσουμε θα το δεις οταν παμε εκει ή δε σου λέω την πληροφορία 100% υπό το φόβο αρπαγής της δουλειάς δείχνοντας σου εξ αρχής ότι δε σε εμπιστεύεται ο άλλος για να μη πω για τους άλλους που στα λένε όλα και μόλις πας εκεί στα αλλάζουν και σου λένε αλλά.. πρέπει να καταλάβουμε ότι έτσι δουλειά δε κάνουμε όσα χρόνια κι αν περάσουν εκεί θα τα τρώει το χώμα και θα βρεθούν άλλοι πιο μάγκες από μας και θα πιάσουνε το "τζοκερ"
-
Ερώτηση??????????????????
@xristos77 Υπάρχει ενας κανόνας ποτέ μην δώσεις δεύτερη ευκαιρία σε
κάποιον που δεν σε κατάλαβε
απλά τον χρόνο σου χαλάς ο άνθρωπος δεν φτιάχνεται γεννιέται το είπε και
ο Στέλιος
μόνο όταν υπάρχουν πραγματικές φιλίες
αυτές που θα προτιμήσουν να χαθεί η όποια χ δουλειά από το
χαλάσει η φιλία
πρώτα κοιτάμε άνθρωπο και μετρά αγαθά και χρήμα
¨φτου σου ρε ξεφτίλα δεν μου έδωσες τον λόγο ότι θα γίνει αυτό
Ααα φίλε δεν έχεις δίκιο
ο λόγος είναι λόγος να τον δίνεις και να τον παίρνεις πίσω
για αυτό βγήκε το γραπτό και οι υπογραφές¨………..
Μετα τι να πεις????Όταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!!| last edited by panasss Φήμη: 4419 | Δημοσιεύσεις: 9675 -
Ερώτηση??????????????????
Ο/Η @panasss είπε στο Ερώτηση??????????????????:
@xristos77 Υπάρχει ενας κανόνας ποτέ μην δώσεις δεύτερη ευκαιρία σε
κάποιον που δεν σε κατάλαβε
απλά τον χρόνο σου χαλάς ο άνθρωπος δεν φτιάχνεται γεννιέται το είπε και
ο Στέλιος
μόνο όταν υπάρχουν πραγματικές φιλίες
αυτές που θα προτιμήσουν να χαθεί η όποια χ δουλειά από το
χαλάσει η φιλία
πρώτα κοιτάμε άνθρωπο και μετρά αγαθά και χρήμα
¨φτου σου ρε ξεφτίλα δεν μου έδωσες τον λόγο ότι θα γίνει αυτό
Ααα φίλε δεν έχεις δίκιο
ο λόγος είναι λόγος να τον δίνεις και να τον παίρνεις πίσω
για αυτό βγήκε το γραπτό και οι υπογραφές¨………..
Μετα τι να πεις????Πραγματικές φιλίες μέσα στην χρυσοθηρια δύσκολα να κάνεις πρπει όλους να τους φιλτράρεις σωστά γιατί ως γνωστόν το χρήμα σταύρωσε τον Χριστό μας εγώ αισθάνομαι τυχερός που κατάφερα να κάνω πραγματικούς φίλους μέσα από αυτό τον χώρο γιατί γνώρισα πολλά λαμογια που μπροστά το παίζανε καλοί και πίσω σου σκαβανε το λάκκο κι ευτυχώς που δεν βρέθηκε κάτι με αυτούς παρέα γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πια θα ήταν η αντίδραση τους.. το λόγο τους λίγοι τον κρατάνε σήμερα θεωρώ μόλις δουν ότι δεν τους "εξυπηρετεις " πια κοιτάνε να σε φάνε να σε ρίξουν.. βρώμικο χόμπι αλλά πάντα μέσα στη βρωμιά θα βρεις διαμάντια.....