Θα ήθελα να προμηθευτώ ένα ζευγάρι πομποδέκτη αλλά επειδή είμαι τελείως άσχετος θα ήθελα να ρωτήσω τα μέλη τι να προσέξω,ποια μάρκα είναι η καλλίτερη κλπ.
Ευχαριστώ.
-
Ερώτιση για walkie talkie (πομποδέκτη)
Καλημερα σε ολοι την παρέα θα ήθελα να ρωτήσω αν πάρω ένα ζευγάρι vhf uhf με 6,25 βήμα που εκπέμπει pmr εντοπιζομε από το ραδιογωνιομετρο? Αυτό το ρωτάω διότι δεν καλύπτομε από Την εμβέλεια τον απλών. πομποδεκτων Τύπου pmr δεν με καλύπτουν
Φίλε ότι και να πάρεις ο εντοπισμός στό να σε ακούσουν είναι εύ***** και να σε εντοπίσουν επίσης (πάμε αλλού τώρα) εσύ τι θέλεις να κάνεις ?? όλα είναι σχετικά !!
-
Φίλε ότι και να πάρεις ο εντοπισμός στό να σε ακούσουν είναι εύ***** και να σε εντοπίσουν επίσης (πάμε αλλού τώρα) εσύ τι θέλεις να κάνεις ?? όλα είναι σχετικά !!
Καλησπέρα φίλε εγώ θέλω να έχω ασύρματη επικοινωνία σε σχετικά μεγάλη εμβέλεια. Δεν έχω πρόβλημα να με ακούσουν εξάλλου το χόμπι μας κάνουνε αλά το μέρος που ψάχνουμε είναι μια ώρα με τρακτέρ από το χωρίο και περίπου τρις ώρες πεζοπορια Και από ότι διαπιστώσαμε κινητό δεν πιάνει ούτε για πλάκα!!!
-
Καλησπέρα φίλε εγώ θέλω να έχω ασύρματη επικοινωνία σε σχετικά μεγάλη εμβέλεια. Δεν έχω πρόβλημα να με ακούσουν εξάλλου το χόμπι μας κάνουνε αλά το μέρος που ψάχνουμε είναι μια ώρα με τρακτέρ από το χωρίο και περίπου τρις ώρες πεζοπορια Και από ότι διαπιστώσαμε κινητό δεν πιάνει ούτε για πλάκα!!!
Φίλε μου μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο θέμα επικοινωνία εάν δεν είναι πρόβλημα ο χρηματικός περιορισμός, εσύ αποφασίζεις τι είσαι διατεθιμένος να επενδύσεις, είναι απλά τα πράγματα !!
-
Φίλε μου μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο θέμα επικοινωνία εάν δεν είναι πρόβλημα ο χρηματικός περιορισμός, εσύ αποφασίζεις τι είσαι διατεθιμένος να επενδύσεις, είναι απλά τα πράγματα !!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις το ερώτημά είναι αν εγώ εκπεμσω με 5 βατ στα pmr θα έχω πρόβλημα το να με ανιχνεύσουν? Για but uhf ξέρω οτι απαγορεύεται η εκπομπή σε όποιον δεν έχει άδεια Ραδιοερασιτέχνη
-
Λ@tororosso:
Vhf ήθελα να γράψω